top of page

Komunikace v pomáhajících profesích

Praktický průvodce rozhovorem nejen pro odborníky, kteří pracují s lidmi. Kniha je pro všechny, kteří chtějí prohloubit své komunikační dovednosti a zlepšit kvalitu své práce s klienty.

autor: Martin Dlabal


Kniha je postavena na konkrétních příkladech a dialogových ukázkách, které ilustrují běžné komunikační situace nejen v pomáhajících profesích. 


Martin v knize klade důraz na to, aby profesionálové vnímali klienta jako rovnocenného partnera, který má právo na vlastní názor a rozhodnutí.​


Tento titul je vhodný nejen pro začínající odborníky, ale i pro zkušené praktiky, kteří chtějí prohloubit své komunikační dovednosti a zlepšit kvalitu své práce s klienty.



  • jak rozhovor zahájit a nezkazit ho ještě dříve, než začne

  • reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ

  • jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné

Kontaktní údaje

+420 606 483 870

koucinkinstitut@gmail.com

Kancelář, výukové prostory

Krymská 12, Praha 10 Vršovice​​ V

Obchodní informace

Clinhyp, s.r.o.

Korunní 2569/108, Praha 101 00

IČ: 09027441

Platební údaje:

Číslo účtu:  2101792595/2010

IBAN:  CZ54 2010 0000 0021 0179 2595

BIC/SWIFT:  FIOBCZPPXXX

QR kód čísla účtu

Napište nám / Objednejte se

Vyberte z nabídky

© 2025 Clinhyp, s.r.o.

bottom of page